گفت وگوی تلخ من های درون من! :|

من1: حالم بده...

من2: امشبم میگذره...تموم میشه بالاخره...

من3: هه...احمق...باز داری خودتو گول میزنی؟! خو امشبم بگذره...فردا چی؟! فردا خیلی بهتره؟!...بدبخت...هیچکارم نمی تونی بکنی...همینه که هست...

من4: هیس...هیسسسسس...حق نداری انقدر سیاه اندیش باشی...

من5: از این نوشتن بدم میاد...از مامان...از بابا...از خونه...از این پرده...اما از خودم بدم نمیاد...دلم برای خودم میسوزه...

من6: بخواب...بخواب...بخواب...همش بخواب...غفلت بهترین راهه...بخواب لعنتی...

من7: این بخشی از سرنوشت توست...باهاش کنار بیا...هه...

من8: چیکارکنم؟!...

من9 وخیلی من های دیگه: ...........

من1: حالمممممممممممم بدههههههههه...خدایااااااااااااااااااااااا....آه...خدایا...

من0: بسه دیگه...بسه...بسه...

همه ی من ها: ....................آه...

همه ی من ها: بارون...

من0: هه...

 

+ هرسونسیمی می وزد...ویران تر از ویران منم...

   هرسایه اینجا میخزد...چون روح سرگردان منم...



نظرات شما عزیزان:

علی اص
ساعت2:37---30 فروردين 1393
من فقط بلد بودم با خودم بی رحم باشم . همین.

نه حق الناس نه حق اللّه



حق خود خودمه



همچی میگه چ عجب ها یبار ی اس دادم از شریعتی وقتی ک نبودم زیاد نت .



بچه های دیگه نت بیشترشون بی خبرن ازم.



آلبوم جدید همیایون شجریان فوق العادس . حتما گوش کنید.
پاسخ: ...من باخودم بیشتر از هرکسی وهرچیزی بی رحمم... :| عاخه اون خطم خاموشه یه مدته... :| تعریفشو شنیدم...حتما گوش میدم... :)


علی اص
ساعت0:53---25 فروردين 1393
فرق مون اینجاست



من از خودم بدم میاد و دلم برای اطرافیان میسوزه

بخواب لعنتی رو تا صب به خودم میگم



تا وقتی اذانو بشنوم.



همه ی من ها هه
پاسخ: ...سلام...چه عجب... :) اذان...صدای اذان که میاد... :) همه ی من ها...شماهم باخودتون بی رحمین... :|


ملیکا
ساعت17:18---21 فروردين 1393

پاسخ: ........


maryam
ساعت15:06---16 فروردين 1393
کاش میشد خلاص شد...رها شد از همه چی....از همه ی من ها....از تمام بودن ها....

خیلی خسته م کاش یکی منو میفهمید...کاش...کاش...
پاسخ: :| :(


Reyhane
ساعت13:29---15 فروردين 1393
خواب, روياي فراموشي هاست

خواب را دريابم كه درآن دولت خاموشي هاست
پاسخ: ...دولت خاموشی ها...


roshanak
ساعت11:50---15 فروردين 1393
چی بخشی از سرنوشتته؟

همه ی من هات و...همه ی من های من...
پاسخ: ......... منو تویی نکن که من...کسی به جز تو نیستم... :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : پنج شنبه 14 فروردين 1393 | 22:23 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.